YA ALLAH..!

Program YAM&KRU ke Kampung Parong

Penyampaian sumbangan untuk surau dan penduduk kampung yang disampaikan oleh setiausaha YAM caw Kecil KM Ustaz Sahrir Lockman.


Aktiviti sukaneka bersama anak-anak kg Parong.


Beristirehat seketika selepas aktiviti gotong royong surau dan perkuburan.


Para hadirin sedang khusyu' mendengar ceramah bertajuk Indahnya Islam.


Persiapan sebelum bermulanya sesi perasmian dan ceramah.

20 Mac-Sabtu yang lalu yayasan amal cawangan kecil Kota Marudu bersama sahabat-sahabat Kelab Remaja Islam Kota Marudu berjaya melaksanakan program di Kampung Parong Kota Marudu jarak 8 KM dari Pekan Kota Marudu.

Program ini di Kelolai oleh pengarah Program En Salleh Jatil dan melibat lebih kurang 20 kekuatan AJK termasuk Muslimat.

Antara pengisian yang menarik ialah Ceramah yang bertajuk Indahnya Islam disampaikan oleh Ustaz Khairul Anuar Nawi, Gotong Royong yang diselaras oleh En Sahrir Lockman Setiausaha Yayasan Amal K.Marudu dan Pengarah Program, Sukaneka bersama anak-anak kampung parong, agihan sumbangan dan hadiah serta aktiviti ziarah dari rumah ke rumah.

Program ini mendapat reaksi yang sangat baik daripada penduduk kampung khususnya imam masjid kampung parong. Sekalung penghargaan kepada mereka dan semua AJK kerja yang terlibat.Dan terima kasih kepada pihak Yayasan Amal Negeri kerana memberi sokongan kepada aktiviti yang melibatkan kawasan Kota Marudu. Kepada Allah dipohon segala magfirah dan keredhaannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan